Miasta, które należą do Związku Miast Polskich mają większe zasięgi w mediach społecznościowych niż te, które są poza ZMP - dowiedzieliśmy się podczas panelu poświęconego skutecznej komunikacji w internecie

Dane, które dowodzą, że miasta należące do Związku Miast Polskich są lepiej widoczne w internecie przedstawił pierwszego dnia I Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych LocalSoMe'22 Michał Fedorowicz, Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Oto jak wygląda faktyczne dotarcie miast należących do ZMP:

  • średnia liczba fanów wynosi 18 tysięcy
  • średnia liczba postów - 2,1/dziennie
  • średnia liczba interakcji - 54 tysięcy
  • średnia zaangażowania fanów - 0,87%/rok

Jednocześnie dla miast niezrzeszonych w ZMP:

  • średnia liczba fanów wynosi - 3,9 tysięcy
  • średnia liczba postów - 1,2/dziennie
  • średnia liczba interakcji - 8,2 tysięcy
  • średnia zaangażowania fanów - 0,17%/rok

Dane mówią same za siebie - warto należeć do Związku Miast Polskich. Zapraszamy!