Miasto prezentuje swoje posezonowe atuty i atrakcje. W ramach nowej, jesiennej kampanii promocyjnej pod hasłem „Spójrz na Sopot z innej perspektywy” zachęca do odwiedzin.

Piękna jesienna aura sprzyja nadmorskim spacerom, ścieżki rowerowe zachęcają do aktywności, a miejskie instytucje kultury oferują ciekawe koncerty, spektakle i wystawy. Powakacyjna oferta przyciąga także osoby korzystające z uzdrowiskowych walorów kurortu. Mottem kampanii jest odkrywanie kulturalnego, naturalnego i uzdrowiskowego potencjału miasta. Spot telewizyjny można już zobaczyć w ogólnopolskich mediach. Do wizyty w najpopularniejszym, polskim kurorcie będą też zachęcać m.in. spoty radiowe, artykuły na portalach podróżniczych, lifestylowych oraz kampania w mediach społecznościowych.

Sopot to nie tylko plaże, molo czy słynny „Monciak”. Mamy o wiele więcej do zaoferowania poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydentka Sopotu. – W jesiennej kampanii odkrywamy nasze uzdrowiskowe i kulturalne atrakcje dostępne dla wszystkich po sezonie. Tym samym wspieramy branżę gastronomiczną i noclegową, która ucierpiała z powodu pandemii. Przyjazd do Sopotu właśnie jesienią daje szansę zachwycenia się wyjątkową architekturą miasta, skorzystania z tężni solankowych, aktywności plenerowych czy wizyty w miejskiej galerii sztuki. Pokazujemy, że kameralna perspektywa Sopotu jest piękna i wyjątkowa – podkreśla wiceprezydentka Sopotu.

Film promocyjny Spójrz na Sopot z innej perspektywy.