Serock – „Mobilny urzędnik” dojedzie do potrzebujących w pilnych sprawach
Urząd Miasta i Gminy w Serocku dołączył do samorządów, które uruchomiły usługę mobilnego urzędnika. Pracownik urzędu dojedzie do osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej.
Tychy-linia_dla_senior_w__2_.jpg
fot. pixabay.com

Władze gminy zdają sobie sprawę, że w najtrudniejszej sytuacji są osoby niepełnosprawne, starsze, chore i osoby, które z powodu sytuacji losowej zwyczajnie nie mogą wyjść z domu.

Pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Serocku dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Serock w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je, a następnie zarejestruje w urzędzie.
Urzędnicy apelują do mieszkańców o pomoc w zgłoszeniu się osobom, która takiej pomocy potrzebuje.

Mobilny Urzędnik pomoże szczególnie w sprawach związanych z wyrobieniem dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego/czasowego, zgłoszeniem zgonu.

Więcej informacji


POZOSTAŁE ARTYKUŁY