Leszno – „Poznaj się na mieście”
W Lesznie kończy się pierwszy etap kampanii „POZNAJ się NA MIEŚCIE”. Władze miasta chciały pokazać, jaki jest potencjał Starówki, aby zmienić stereotypową opinię mieszkańców, że w centrum nic się nie
Leszno-poznaj_sie_na_mie_cie.png
fot. leszno.pl

Na 13 przedstawionych głównych i wielu pobocznych ulicach zliczono prawie 400 działalności gospodarczych, reprezentujących różne branże. O istnieniu niektórych z nich nawet służby zajmujące się rewitalizacją nie do końca zdawały sobie sprawę. - Nie będziemy kryć, że w trakcie trwania akcji pewnymi faktami sami byliśmy zaskoczeni. A czym między innymi? Chociażby ogromną liczbą funkcjonujących w centrum zakładów fryzjerskich i kosmetycznych. Z 382 punktów, które zaprezentowaliśmy w akcji, salonów dbających o urodę jest najwięcej - aż 51! – czytamy na stronie miasta.

W czym jeszcze tkwi siła centrum Leszna? Niewątpliwie można tutaj dobrze zjeść, wybierając spośród 35 lokali gastronomicznych. Na trzecim miejscu jest branża odzieżowa – 34 sklepy z różnorodną ofertą. Na starówce jest aż 15 salonów jubilerskich i zakładów złotniczych. Starsi mieszkańcy pewnie jeszcze pamiętają, że kiedyś Leszno słynęło z bogatej oferty sklepów obuwniczych. Po buty przyjeżdżali tu klienci nawet z innych województw. Ta sytuacja wygląda obecnie nieco inaczej, w centrum miasta funkcjonuje teraz 6 sklepów obuwniczych. W większej ilości punktów – bo aż w 8, właściciele zwierzaków mogą się zaopatrzyć w produkty dla pupili lub skorzystać z usług ich pielęgnacji.

Więcej informacji


POZOSTAŁE ARTYKUŁY