Zgłoszenia do XII edycji konkursu Mistrz Finansów Publicznych
Miesięcznik „Finanse Publiczne” po raz dwunasty organizuje konkurs sprawdzający wiedzę z zakresu rachunkowości i finansów publicznych dla pracowników jednostek państwowych i samorządowych. Zgłoszenia do 1 października br.
1200x900.jpg

Tegoroczna edycja konkursu odbywa się od 21 sierpnia do 24 listopada 2025 r. W tym czasie uczestnicy trzykrotnie zmierzą się z pytaniami przygotowanymi przez ekspertów. Konkurs zostanie rozegrany w dwóch kategoriach odpowiadających specyfice zatrudnienia uczestników. Jedna z nich jest przewidziana dla pracowników jednostek państwowych, a druga – dla pracowników jednostek samorządowych. W każdej z tych kategorii zostanie wyłoniony Mistrz i dwóch Wicemistrzów. Wszyscy laureaci otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy. Laureat, który uzyska najwyższy wynik, otrzyma tytuł Mistrza Finansów Publicznych oraz nagrodę główną – 2000 zł.

- Mistrz to człowiek przewyższający innych biegłością i umiejętnościami w danej dziedzinie, wykwalifikowany pracownik, osoba uznana przez innych za wzór do naśladowania. Poszukując Mistrza Finansów Publicznych, chcemy dać księgowym możliwość sprawdzenia swojej wiedzy, nagrodzić najlepszych, a pozostałych – dodatkowo zmotywować do dalszego rozwoju zawodowego – mówi Paulina Wiśniewska-Paluch, pomysłodawczyni konkursu.

W poprzednich latach o tytuł Mistrza ubiegało się blisko 3000 uczestników – pracowników z sektora publicznego z całej Polski. Zwyciężczynią ostatniej edycji została pani Ilona Adamkiewicz ze Starostwa Powiatowego w Krapkowicach.

Aby wziąć udział w konkursie, należy do 1 października wypełnić test, który składa się z 30 pytań zamkniętych. Został on udostępniony na stronie: https://mistrz.finansepubliczne.pl/zgloszenie.

Osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów, otrzymają do rozwiązania kolejny zestaw pytań. Ostatni etap konkursu, wyłonienie zwycięzców i wręczenie nagród odbędą się podczas XVII Forum Finansów Publicznych – największej w Polsce konferencji dla służb finansowo-księgowych jsfp, która będzie miała miejsce w Toruniu w dniach 24–26 listopada 2025 r.

Organizatorem konkursu jest miesięcznik „Finanse Publiczne”, który od wielu lat wspiera pracowników działów finansowo-księgowych sfery budżetowej. Za merytoryczną stronę konkursu odpowiada jedenastoosobowe jury, w skład którego wchodzą eksperci dysponujący wiedzą i doświadczeniem z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie: www.mistrz.finansepubliczne.pl.

Kontakt dla mediów: Natalia Sawa – koordynatorka konkursu, tel.: 71 797 48 07| e-mail: mistrz@finansepubliczne.pl

Więcej informacji


POZOSTAŁE ARTYKUŁY