Podczas wieczornej Gali Kongresu Local-Some'22 zostały wręczone „Złote lajki” - nagrody dla profili miast, prezydentów i burmistrzów, a także profili z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych

Złoty Lajk Local Some’22 - nagroda Związku Miast Polskich i Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych za najlepsze osiągnięcia miast, prezydentów i burmistrzów w mediach społecznościowych i Internecie.

1. Złoty Lajk Local-Some’22 – Kategoria Active

Nagroda za najbardziej aktywną komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie

  • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Active - Profil miejski: Września
  • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Active - Profil Burmistrza: Jerzy Wrębiak – Burmistrz Brzegu
  • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Active - Profil Prezydenta miasta: Jerzy Łużniak – Prezydent Miasta Jeleniej Góry
  • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Active - Profil Prezydenta miasta wojewódzkiego: Aleksandra Dulkiewicz – Prezydent Miasta Gdańska

2. Złoty Lajk Local Some – Kategoria Love

    Nagroda za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych i Internecie

    • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Love - Profil miejski:
      Łódź
      Września ex aequo
    • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Love - Profil Burmistrza:
      Emilian Bera - Burmistrz Miasta Jawora
      Tomasz Szczerba - Burmistrz Miasta Wojkowice ex aequo
    • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Love - Profil Prezydenta miasta:
      Marek Materek - Prezydent Miasta Starachowice
    • Złoty Lajk Local-SoMe’22 - Active - Profil Prezydenta miasta wojewódzkiego:
      Aleksandra Dulkiewicz - Prezydent Miasta Gdańska
      Jacek Sutryk - Prezydent Wrocławia
      Rafał Trzaskowski - Prezydent Miasta st. Warszawy ex aequo

    3. Złoty Lajk Local-Some’22 – Kategoria Region

    Nagroda za najbardziej angażującą komunikację regionalną w Internecie i mediach społecznościowych

    • Urząd Marszałkowski Województwa Zachodnio-Pomorskiego

    4. Złoty Lajk Samorządowy Local-Some’22

    Nagroda przyznawana przez samorządy. Miasta same wskazują profil miasta, który według nich najlepiej i najskuteczniej komunikuje się z mieszkańcami poprzez Internet i media społecznościowe

    • Miasto Wrocław