Toruń gotowy na turystów
W największych polskich miastach pojawiły się banery z hasłem „#Torunisready”. Miasto jest przygotowane na ugoszczenie turystów z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych.
Toru_-tury_ci.jpg
fot. torun.pl

#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie.

Akcja i działania promocyjne koncentrujące się głównie na promocji miast w sferze on-line mają za zadanie pokazanie piękna naszego kraju oraz jego walorów turystycznych. Inicjatorem akcji była Gdańska Organizacja Turystyczna, a od 20 kwietnia br. do akcji, poprzez Lokalną Organizację Turystyczną., dołączył Toruń pod hasłem #TorunWillWait. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym tj. : Gdańsk, Warszawa, Łodź, Poznań, Lublin, Olsztyn, Kielce, Szczecin, Opole, Kraków, Sopot, Gdynia oraz oczywiście Toruń.

W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji, od poniedziałku 18 maja 2020 r. zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.

Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich. Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w

Więcej informacji


POZOSTAŁE ARTYKUŁY