Płock – Nowe e-usługi
Z początkiem grudnia zostały uruchomione dwa portale: narada koordynacyjna i portal projektanta. To kolejny etap rozwoju e-usług świadczonych przez Wydział Geodezji Urzędu Miasta Płocka.
P_ocka-e-us_ugi.jpg
fot. pixabay.com

Portal narada koordynacyjna pozwala przeprowadzać uzgodnienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Ideą portalu jest umożliwienie branżystom uczestnictwa w naradzie koordynacyjnej za pośrednictwem e-usług.

Dzięki portalowi projektanta ma on możliwość złożenia wniosku o uzgodnienie projektowanych sieci drogą elektroniczną. Do składanego wniosku należy dołączyć odpowiednie załączniki oraz określić przebieg planowanego urządzenia. Po wystawieniu przez urząd opłaty, projektant będzie mógł pobrać Dokument Obliczenia Opłaty oraz wnieść opłatę drogą elektroniczną. Użytkownik może przejść do tej e-usługi logując się za pomocą Profilu Zaufanego. Na każdym etapie narady projektant ma wgląd w swoją sprawę i może przeglądać opinie delegatów.

Wprowadzenie elektronicznych narad koordynacyjnych niesie bardzo duże korzyści, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Podmiot władający siecią może w dowolnym czasie i miejscu zapoznać się z projektami złożonymi na naradę koordynacyjną, dokonać ich analizy i wyrazić swoją opinię na ich temat.

Więcej informacji


POZOSTAŁE ARTYKUŁY