Podsumowanie Local SoMe'23
II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 odbywał się 28 i 29 listopada br. we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Zapraszamy do oglądania filmu podsumowującego to wydarzenie!
MAN_4791.jpg
fot. Arch. ZMP

W tym wyjątkowym wydarzeniu dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej wzięło udział aż 550 uczestników. Pierwszy dzień Kongresu zwieńczyła uroczysta Gala, podczas której wręczono miastom, regionom i ich włodarzom, Złote Lajki, nagrody przyznawane corocznie przez Związek Miast Polskich i Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych za najlepsze osiągniecia w social media. Kongres był współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety.

Udział w Kongresie dał niepowtarzalną szansę do zdobycia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów i współtworzenia przyszłości komunikacji samorządowej. Była to znakomita okazja do odpowiedzi na pytania nurtujące środowiska samorządowe, a także zaczerpnięcia wielu inspiracji do wykorzystania w pracy, ale i też w codziennym prywatnym życiu.

Podczas dwudniowego Kongresu Local SoMe’23 specjaliści zajmujący się marketingiem, komunikacją, polityką samorządową i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu dzielili się wiedzą i wymieniali poglądy z przedstawicielami działów marketingu i promocji w miastach, rzecznikami prasowymi, specjalistami ds. komunikacji i mediów społecznościowych, decydentami samorządowymi czy radnymi.

Podsumowanie w liczbach:

  • 2 dni
  • 550 osób
  • 200 samorządów
  • 3 keynote speakerów
  • 60 prelegentów
  • 16 paneli dyskusyjnych
  • 13 warsztatów
  • 20 laureatów nagród Złoty Lajk



POZOSTAŁE ARTYKUŁY