Konferencja „CyberGOV – bezpieczeństwo IT w sektorze publicznym” w Warszawie

Konferencje |
Konferencja_Cybr_bezpieczeństwo.jpg
Autor zdjęcia: cybergov.pl
Wydarzenie poświęcone jest podnoszeniu poziomu cyberbezpieczeństwa instytucji sektora publicznego - realne zagrożenia, wymogi prawne i dostępne możliwości.

Dynamiczne zmiany technologiczne bardzo często górują nad ewolucją sektora administracji publicznej. Bezpieczeństwo informacji i ICT kraju to obszar wymagający stałej uwagi, zwłaszcza w świetle wprowadzanych zmian administracyjno-prawnych.

Już od dekady CyberGov stanowi miejsce do dyskusji o kwestiach kluczowych dla cyberbezpieczeństwa administracji publicznej na szczeblu centralnym i samorządowym, a także o współpracy z jednostkami oraz organizacjami dbającymi o cyberbezpieczeństwo.

Konferencja CyberGOV to odpowiedź na aspiracje i oczekiwania instytucji administracji publicznej. Przygotowana z myślą o aktualnych wyzwaniach, umożliwia wymianę doświadczeń, prezentację najlepszych praktyk oraz dialog z kluczowymi instytucjami wpływającymi na cyberbezpieczeństwo sektora administracji publicznej w Polsce.

Patronat honorowy nad konferencją objął Związek Miast Polskich.

Udział w wydarzeniu dla przedstawicieli JST jest bezpłatny.

Więcej informacji