Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+
Z okazji inauguracji CITYBELL ACADEMY zapraszamy do wzięcia udziału w wyjątkowym Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+, 25 listopada 2013, godz. 10:30, Warszawa
159703d6e1cb2e3ff5742fb5b2b3d7267af44d5e.jpg

Wprowadź swój produkt turystyczny na nowe tory. Weź udział w Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+. Zaprasza CITYBELL ACADEMY. Nie przegap!

Szanowni Państwo,

swoją działalność rozpoczęła CITYBELL ACADEMY (www.citybellacademy.pl) będąca międzynarodowym przedsięwzięciem edukacyjnym, służącym transferowi i upowszechnianiu wiedzy oraz najlepszych praktyk na rynku polskim w zakresie szeroko pojętego brandingu miejsc.  Obejmuje działalność badawczo – rozwojową oraz organizację programów edukacyjnych w Polsce i zagranicą: seminariów, szkoleń i konferencji w kooperacji z uznanymi ekspertami i instytucjonalnymi partnerami polskimi i zagranicznymi. Partnerami CITYBELL ACADEMY są: Związek Miast Polskich, Amsterdam Marketing i Polska Organizacja Turystyczna

Z okazji inauguracji CITYBELL ACADEMY zapraszam do wzięcia udziału w wyjątkowym Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+. INNOWACJE I ROZWÓJ PRODUKTU TURYSTYCZNEGO. HOSPITALITY. PUBLICITY. 
Specjalnie dla Państwa Seminarium poprowadzą światowej klasy specjaliści zagraniczni i krajowi. Seminarium zostało zorganizowane przez Citybell Consulting, w kooperacji z Research, Development & Market Intelligence, Amsterdam Marketing. Specjalnie dla Państwa Seminarium poprowadzą doświadczeni eksperci krajowi i zagraniczni:

Data: 25 listopada 2013, godz. 10:30

Miejsce: Warszawa

Data przyjmowania zgłoszeń – do 18.11.2013

 

Szczegółowe informacje rejestracyjne  i znajdą Państwo w załączniku, na stronie głównej:  www.citybellacademy.pl oraz bezpośrednio na http://www.citybellacademy.pl/projekty-edukacyjne/seminarium-marketing-turystyczny-2014/.

Podczas Seminarium dowiecie się Państwo:

  • Czym jest Hospitality i dlaczego określana jest miastem narzędzia marketingowego klasy premium?
  • Jak uwolnić moc “3C”: Coordination. Cooperation. Communication. (Koordynacji. Kooperacji. Komunikacji)
  • Jaką rolę odgrywają lifestyle media relations, story telling I content marketing w promocji turystycznej?
  • Jak włączyć narzędzia internetowe i media społecznościowe do ogólnej strategii kampanii tourism PR w sposób strategiczny i zintegrowany?
  • Czym są innowacje przynoszące sukcesy, czyli jak dostosowywać miejsce/produkt turystyczny do potrzeb i oczekiwań Twoich potencjalnych konsumentów i partnerów biznesowych?
  • Jakiego rodzaju unikatowe doświadczenie oferują inne destynacje na świecie, aby stać się bardziej konkurencyjnymi?
  • Jak lepsze zrozumienie odwiedzających oraz umiejętność zbierania odpowiednich danych mogą być pomocne przy kształtowaniu i prezentowaniu oferty turystycznej i promocji miejsca.

Podczas Seminarium zaprezentowane zostanie narzędzie badawcze Tourism Barometer, stworzone przez organizację Amsterdam Marketing.

Seminarium skierowane jest do:

  • Menedżerów, członków zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu
  • Pracowników Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki
  • Pracowników organizacji turystycznych
  • Pracowników instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu
  • Pracowników zespołów promocji i marketingu instytucji kultury

Koszt udziału: 700 zł brutto. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o terminowe zgłoszenia. (do 18.11.2013)

Serdecznie zapraszamy.

Z poważaniem,
Anna Proszowska-Sala, Head of Citybell Academy, Prezes Zarządu Citybell Consulting

Załączniki:
Zaproszenie
Broszura
Informacja prasowa