
Wprowadź swój produkt turystyczny na nowe tory. Weź udział w Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+. Zaprasza CITYBELL ACADEMY. Nie przegap!
Szanowni Państwo,
swoją działalność rozpoczęła CITYBELL ACADEMY (www.citybellacademy.pl) będąca międzynarodowym przedsięwzięciem edukacyjnym, służącym transferowi i upowszechnianiu wiedzy oraz najlepszych praktyk na rynku polskim w zakresie szeroko pojętego brandingu miejsc. Obejmuje działalność badawczo – rozwojową oraz organizację programów edukacyjnych w Polsce i zagranicą: seminariów, szkoleń i konferencji w kooperacji z uznanymi ekspertami i instytucjonalnymi partnerami polskimi i zagranicznymi. Partnerami CITYBELL ACADEMY są: Związek Miast Polskich, Amsterdam Marketing i Polska Organizacja Turystyczna
Z okazji inauguracji CITYBELL ACADEMY zapraszam do wzięcia udziału w wyjątkowym Seminarium MARKETING TURYSTYCZNY 2014+. INNOWACJE I ROZWÓJ PRODUKTU TURYSTYCZNEGO. HOSPITALITY. PUBLICITY.
Specjalnie dla Państwa Seminarium poprowadzą światowej klasy specjaliści zagraniczni i krajowi. Seminarium zostało zorganizowane przez Citybell Consulting, w kooperacji z Research, Development & Market Intelligence, Amsterdam Marketing. Specjalnie dla Państwa Seminarium poprowadzą doświadczeni eksperci krajowi i zagraniczni:
Data: 25 listopada 2013, godz. 10:30
Miejsce: Warszawa
Data przyjmowania zgłoszeń – do 18.11.2013
Szczegółowe informacje rejestracyjne i znajdą Państwo w załączniku, na stronie głównej: www.citybellacademy.pl oraz bezpośrednio na http://www.citybellacademy.pl/projekty-edukacyjne/seminarium-marketing-turystyczny-2014/.
Podczas Seminarium dowiecie się Państwo:
- Czym jest Hospitality i dlaczego określana jest miastem narzędzia marketingowego klasy premium?
- Jak uwolnić moc “3C”: Coordination. Cooperation. Communication. (Koordynacji. Kooperacji. Komunikacji)
- Jaką rolę odgrywają lifestyle media relations, story telling I content marketing w promocji turystycznej?
- Jak włączyć narzędzia internetowe i media społecznościowe do ogólnej strategii kampanii tourism PR w sposób strategiczny i zintegrowany?
- Czym są innowacje przynoszące sukcesy, czyli jak dostosowywać miejsce/produkt turystyczny do potrzeb i oczekiwań Twoich potencjalnych konsumentów i partnerów biznesowych?
- Jakiego rodzaju unikatowe doświadczenie oferują inne destynacje na świecie, aby stać się bardziej konkurencyjnymi?
- Jak lepsze zrozumienie odwiedzających oraz umiejętność zbierania odpowiednich danych mogą być pomocne przy kształtowaniu i prezentowaniu oferty turystycznej i promocji miejsca.
Podczas Seminarium zaprezentowane zostanie narzędzie badawcze Tourism Barometer, stworzone przez organizację Amsterdam Marketing.
Seminarium skierowane jest do:
- Menedżerów, członków zespołów odpowiedzialnych za realizację działań komunikacyjnych, promocyjnych miasta lub regionu
- Pracowników Departamentów/Wydziałów Promocji, Kultury, Turystyki
- Pracowników organizacji turystycznych
- Pracowników instytucji związanych z promocją turystyczną i kulturalną miasta i regionu
- Pracowników zespołów promocji i marketingu instytucji kultury
Koszt udziału: 700 zł brutto. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o terminowe zgłoszenia. (do 18.11.2013)
Serdecznie zapraszamy.
Z poważaniem,
Anna Proszowska-Sala, Head of Citybell Academy, Prezes Zarządu Citybell Consulting