
Poznań, 11 czerwca 2013r.
Szanowni Państwo
Starostowie, Prezydenci, Burmistrzowie i Wójtowie
Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji podsumowującej wyniki konkursu Samorządowy Lider Zarządzania 2013 - Usługi Społeczne. Konkurs jest jednym z elementów realizowanego przez Związek Miast Polskich w partnerstwie ze Związkiem Powiatów Polskich i Związkiem Gmin Wiejskich RP oraz Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji projektu „Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego (gminach i powiatach)”, finansowanego z programu 2/POKL/5.2.1/2009 Wzmocnienie zarządzania w administracji samorządowej.
Konferencja, w trakcie której Przewodniczący Komisji Konkursowej ogłosi wyniki, a następnie wręczone zostaną dyplomy dla wyróżnionych samorządów, odbędzie się w Warszawie w dniu 24 czerwca br., w budynku Senatu RP (ul. Wiejska 4/6/8, sala 217, wejście B2), początek o godz. 11.00. Udział w konferencji jest bezpłatny.
W pierwszej części konferencji wszyscy finaliści konkursu zaprezentują zgłoszone przez siebie rozwiązania zarządcze, tworząc tym samym płaszczyznę wymiany doświadczeń i uczenia się od siebie nawzajem.
Dzięki konkursowi zebraliśmy wiele przykładów innowacyjnych i skutecznych działań samorządów. Znajdą się one, w systematycznie uzupełnianej bazie danych najlepszych praktyk zarządzania w samorządzie, która jest dostępna na stronie internetowej www.jst.org.pl oraz na stronach organizacji samorządowych realizujących projekt.
W załączeniu przekazujemy szczegółowy program konferencji oraz krótkie opisy projektów zakwalifikowanych do finału. Zapraszamy do udziału nie tylko te jednostki, które brały udział w konkursie, ale wszystkie samorządy zainteresowane stałym podnoszeniem jakości zarządzania, z korzyścią dla urzędu i jego pracowników, a przede wszystkim z korzyścią dla mieszkańców naszych małych ojczyzn.
Przewodniczący Związku Gmin Wiejskich RP Mariusz Poznański |
Prezes Związku Powiatów Polskich Marek Tramś |
Prezes Związku Miast Polskich Ryszard Grobelny |