Szanowni Państwo,
w związku z prośbą skierowaną do Związku Miast Polskich o podjęcie współpracy i udostępnienie informacji niezbędnych do oceny ex-post funkcjonowania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, do której przystępuje obecnie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wspólnie z Ministerstwem Środowiska, uprzejmie prosimy o odpowiedź na załączoną Ankietę dla gmin i przesłanie jej na adres biuro@zmp.poznan.pl do 29 kwietnia br.
Do oceny niezbędne jest przeprowadzenie szczegółowej analizy stanu wdrażania oraz wypełniania celów wynikających z ustawy. Celem wykonania tej oceny jest natomiast podjęcie decyzji dotyczących dalszego kształtu obowiązujących zapisów.
W razie pytań dotyczących ankiety proszę o kontakt z panią Emilią Kołaczek, starszym specjalistą, koordynatorem Zespołu ds. Odpadów Komunalnych w Departamencie Gospodarki Odpadami Ministerstwo Środowiska, tel. 22 57 92 825, e-mail - emilia.kolaczek@mos.gov.pl.
Z wyrazami szacunku
Andrzej Porawski
dyrektor Biura ZMP